domingo, 15 de diciembre de 2013

III Marcha Popular BTT Concejo de Cabranes

En esti dia de hoy, sabado 15/12/2013, el Raposu BTT Team se mango hasta el conceyu vecinu de Piloña, Cabranes, a Correr la III Marcha Popular Concejo de Cabranes.
A les 10:30, salida desde la capital del conceyu, Santolaya, con 4 primeros kilometros neutralizaos mas o menos llanos hasta la entrada a una pista arriba hasta un pequeñu collau pa baxar y llegar al pueblu de Incos.
Al llegar a Incós, toco subir al picu, claro que pola pista, aunque algunos fueron pol cortafueos. Al llegar al picu habia enrriba unos gijonetos fatos cantando villancicos. Despues de un cachu, pusieron el belen, tomamos polvorones y turrones y despues pista abaju. Como somos como somos, pues aprovechamos la bajada pa con los charcos chiscar a toos esos disfrazaos que andaben cantando en picu Incos.

Ahí el brindis.

Luego sacamos la foto protocolaria

Fotos desde el Picu Incós con panorámica incluida.

El restu de la ruta fue perguapa con subides y descensos guapos por los matos de Cabranes  hasta llegar al últimu reagrupamientu en el Polígono de Cabranes, pa despues subir a Santolaya de nuevu.

Por concluir, queda decir que fue una ruta perguapa, con unos paisajes y parajes increibles, buena gente, buena compañia y buen dia.

Con tou esto quedame decir: Viva el ciclismo!!!

Como somos asi de fartones, apuntamonos a toes les espiches habides y por haber

Trofeos al méritu deportivu consiguios hoy en Cabranes.
Casi tou el vino quedó en el Raposu. De seguru que alguien taba rechinando porque no y toco nada.

sábado, 10 de agosto de 2013

Infiestu-Covadonga-Infiestu. Por el Camín de la Reina, GR 105 y GR 109

Bueno, una manera de acabar la semana, despues de planteaselo ya varies veces, era dir a Covadonga, primero que si desde Gijón, que si de  pol Gr 109, que si por un lau que si por otru, al final fue pol gr 109 y 105, llamáu en algunes partes Camín de la Reina. Después de tener planeada ya la ruta, había que concretar la feha, y el día fue el 10 de agosto de 2013.

A les 9:00 o un pocu antes me paez que era, salimos el mio hermanu y yo desde Infiestu a coger el camín, con lo que tuvimos que pasar el pueblu de Cardes, de alli a Valle, y metemos alli en el camin pa no despegase en un buen cachu, despues de coronar la subida en Valle, tou pa baju por un camín de buena pista hasta Villamayor. Estando en Villamayor, entamamos una de les partes más dures y peores de tou el día, subir a Moñes por Carúa, un camín muy empinau y de mal firme, mediu tapau, por llo que hubo que patear un cachu buenu.

Coronando la jodía subida de Moñes un pequeñu descensu de carretera pa luego volver a empinase la carretera como un kilómetro, pa luego ya bajar a La Piñera, y con el consiguiente pasu hasta Sevares. Hay que decir que la bajada a La Piñera tien un cachu bastante empinau y bastante malu. Dexemonos de rodeos y sigamos al lío, de Sevares, pasando por detrás de tou el pueblu allegamonos a Villar de Huergo, con una consiguiente bajada hasta a Sotu Dueñes donde nos esperaba el restu del equipu.

En Sotu Dueñes, con la grupeta ya fecha, seguimos el camín hasta llegar a un camín que nos diba al llau del ríu, donde ocurrió la primera del día, la primera averia de otres cuantes que iba haber por tou el día.
Se conoce que Sergio, el de Sardea, pinchó, (Galería fotográfica):

Esti ye el estilu de caminos por el que anduvimos el día de hoy.

Viendo donde estaba el pinchazu.

Aunque se intentó arreglalu, fue imposible, por lo que tuve que dir hasta Les Arriondes a comprar una cámara a Tandem Sport, una de les mejores tiendes de bicicletes de tou Asturies, a comprar una cámara pa la bicicleta. Al volver dirección Ozanes, lugar de encuentru después del pinchazu, encontramonos otros situación, Juan, el Intrépido, como en capítulos anteriores, pinchó, con lo que la parada en boxes en Ozanes fue munchu más larga.

Después de la parada mecánica proseguimos dirección Cangues, pero tuvimos un problema cuando nos desviamos per el camín que no era, al damos cuenta, dimos la vuelta y pasó la 3ª avería del día, rotura de cadena por parte mía con otra parada tecnica.

Momentos de deseperación

Agarramos el camín buenu, tras una parada a preguntar el camín de llegada a Cangues, a una habitante del lugar que nos dijo textualmente: "Teneis que subir per ehi parriba, y cuando encontreis una casa al llau de una iglesia, la de San José, tirais por un camín de quads que no se si pasareis", así nos estuvo aburriendo como un buen peazu, hasta que nos despidió y proseguimos la ruta y llegamos a Cangues. De Cangues decidimos proseguir a Covadonga donde ya apareció la crisis física y tuvimos que parar, en el Bar-Parrilla El Bosque, donde avituallamonos solidamente pa atacar Covadonga.

Después de la parada en boxes continuamos la ruta a Covadonga, pero vimonos algo retrasaos debiu a la Manifestación de los Ganaderos de la Comarca contra el LLobu, cosa que yo veo lógica y apoyo. Dejemonos de política y al lío de nuevu. Llegamos a Covadonga y paramos a beber a la fuente de Covadonga. Después de beber, subimos a ver la estatua de Pelayo, el primer rey astur, con el que ficimos fotos:

Después de estar alli un pigaciu, bajamos dirección ya pa casina, pero ya era la hora de comer, con lo que tuvimos que parar a la vuelta, en el bar de antes, que tenía una terrazuca bastante perguapa y paramos allí:

A partir de esi momentu tou favorable hasta llegar a Ariiondas. fueron unos 10-15 kilometros buenos de rodar, parando antes en Cangues de Onís a ver el Puente Romanu. Después del tramu rápidu de carretra de Cangas de Onís a Arriondas, llegamos a la capital de Parres. Despue´s de otra parada pa hidratar, en la que Juan el Intrépido, que ya iba munchu tiempu que no lu mencionabamos, entroy el primer subidón, subidón de gemelos.

A partir de esi momentu carrtera arriba dirección Cuadroveña, por una carretera bastante empinada, en la que sufrimos y llegamos arriba al pueblu, y aprovechando que lleren les fiestes de Les Nieves de Cuadroveña paramos en el bar del prau, a tomar un refrigeriu. De alli, empezó el mi calvariu personal, con dos rotures de cadena consecutives con lo que haría corriendo como unos 3 kilometros, que me jodieron bastante. En la carretera de cerecea Juan marcho pa Sabilde (Cúa), lugar de residencia, y los demás seguimos, pero enseguida Sergio, tiró carretera de Sardea pa arriba y yo quedeme col mió hermanu, dirección Villamayor. Llegar, llegue a Villamayor, pero sufriendo bastante, pero como diz la frase que digo yo, "Pa vivir, hay que sufrir", con lo que el coche de asistencia allegome a L'Infiestu, capital del conceju piloñes y lugar de residencia. Y esto fue tou por hoy, con lo que nada más.

Datos técnicos de la ruta:
Kilómetros: 78,81 Km
Media: 16,6 Km/h
Tiempu: 4h 44' 19"
Ciclistas: Antonio, Juan, Sergio, y el menda que escribe este, alias yo, Miguel.

FIN

domingo, 4 de agosto de 2013

Ruta dominguera por Piloña-Parres

Después de que unos cuantos asiduos a esti blog de información sobre les nuestres rutes nos dijeren:
-Que ye de Raposu BTT que llevais ya munchu tiempu sin poner nada en el blog que ye de vosotros.
Pues depués de la ruta de hoy pola mañana por Piloña y por el conceju de Parres, ocurrioseme poner la ruta en el blog pa actualizar un pocu esto que ya había telarañes.

La ruta empezó a les 10:30 con la salida del mió hermanu y mia de infiestu dirección Cúa. Después de como unos 12 kilómetros y picu de carretera llegamos a Cúa, primer puntu de parada del día, pa recoger al otru acompañante de la ruta, el conociu en capítulos anteriores como Juan el Intrepido  capaz de romper una bicicleta de una caída. Bueno dejemonos de más presentaciones y vayamos a los hechos. En cuantu salimos de Cúa, un kilometrin de carretera y lo demás tou caminos de tierra pa llegar a el Santuariu de los animales, facer un allanamientu de finca y salir pa coger les rampes de subida durisima y de mal firme al Área recreativa de la Toya. Estando allí, pasamos Cuadroveña, de allí a Huexes y carretera abaxu, lo que se conoz como el ultimu kilometro de bajada al Mirador del Fitu pa acabar en Les arriondes.

En les Arriondes encontramos muchu ambiente ya que depués del Descensu Internacional del Sella de ayer, hoy el parque de onde el polideportivu y el campu fubol taba llenu de gente acampada y mucha mierda conlo que nun pudimos parar, debiu al escasu sitiu, a descansar.

Salimos de les Arriondes y en Ozanes desbiamonos en el cruce que va pa Vallobil, con intención de tirar pa Llames de Parres, por caminos al lláu del ríu llegamos a la iglesia de Vallobil, donde garramos agua pa el avituallamientu líquidu de etapa. Seguimos carretera arriba llegando al pueblu de Llames de Parres, donde por les señales del Gr-109, seguimos dirección Villamayor, llegando a la localidad de Villar de Huergu con posterior llegada a sevares. Dende Sevares, ya tou por la general N-634 hasta Infiestu, donde acabó la ruta.

Ciclistas:

Datos:
-Km: 43,13 Km
-Media: 19,11 Km/h
-Tiempu: 2h 15' 25"

Ruta guapa, con buenes vistes, buenos caminos de piedra  y tierra, con pocu desnivel pero con una subida bastante dura y perfecta pa tou el publicu, recomendada al 100%

viernes, 29 de marzo de 2013

Infiestu - Torazu - Sta. Eulalia - Anayo - Pintueles - Villamayor - Infiestu

El día comenzó muy guapu. Eren las les 8:30 de cuando me levanté y facía un sol de la ostia mientras que tola semana de patrás tuvo lloviendo. A les 10:30 de la mañana era la salida oficial desde Infiestu. A la hora exacta salimos de equi. Salimos y dibamos a tirar pa Cayón, pero viendo como venía la gente por detrás suprimimos el primer puertu del día. Con lo que la marcha prosiguió hasta el primer pueblu del día que no era otru que Ludeña, famosu pol programa de una cadena que no voi dicir el nombre por si acasu, y por un granjero, de otru programa de esa misma cadena.
La ruta siguió durante unos cuantos kilómetros más hasta Bargaéu.y de allí pa Peñella, ya en el conceju de Cabranes, famosu pol arroz con lleche. De Peñella, a Torazu, pueblu ejemplar de Asturies en el añu 2008. De Torazu garramos la general y fuimos hasta Xiranes, lugar destinau a comer.
Acabamos de comer y tiramos pa El Peralín cota más alta de el día, sino meequivoco a cerca 500 m. sobre el nivel del mar. Bueno, bajada rápida de El Peralín hasta Anayo como fleches. De Anayo a Pintueles a una media inferior a los 2 min por kilometro. En Pintueles bajamos pa Cadanes y allí metimonos po camín al Sidrón que sal a dar a Vallobal,  próximu lugar de pasu. De allí a Miyares, pa acabar bajando a Villamayor. En Villamayor, fuimos un pocu a disfrutar de les bicis por un camím perguapu que hay. El problema fue que el primer ríu pasabase bien y depués habia otru que también pasaron. A la vuelta, Juan el Intrépido con sus intrepidures cayó 4 veces. A la primera, no pasó nada, al segundu tampocu, a la tercera jode el cambiu traserua la Mondraker yal cuartu y últimu, sino llega a ser por la habilidá de Diego, llega la rueda a Villamayor ríu abaxu. Bueno, después  de llevar al empuje a Juan hasta Villamayor, separámonos cada unu pa donde tenía que dir.

Miembros:

lunes, 18 de febrero de 2013

sábado, 16 de febrero de 2013

Infiestu - Collada de Arniciu - Les Melendreres - Belonciu - Infiestu

Hoy, depués de aplazar la ruta por culpa de la nieve decidimonos el grupu de Raposu BTT a subir a la Collada de Arniciu en el conceju de Casu. A les 11:00 (según el meridianu esi Gringüich) salimos de Infiestu dirección la Collada de Arniciu. Antes de llegar a los primeros 6 kilómetros, en Vegarrionda , paramos a garrar agua en la fuente que hay a la izquierda de la carretera.

Continuamos subiendo pela carretera la Marea como dicen en Infiestu, pa los de la Logse, como diría Alberto Rodríguez, AS-254, y depues de pasar La Marea valgame la redundancia entramos en el Parque Natural de Redes y a la vez en el conceju de Casu, seguimos trabajando la subida pouco a pouco, kilómetru tras kilómetru, hasta llegar a la cima. Tras un largu trabaju de subida, voi dejavos el perfil de elevación pa que lu veais...

Llegamos a la cima de la ruta que teniamos hoy por delante....

Foto del equipu Raposu BTT en la cima de la la Collada de Arniciu. Como podeis ver no hay nada de nieve.

Bastará ya de fotos y vídeos y depués de llegar arriba paramos a facer el avituallamientu grande del día o tamien se puede decir comer. entonces, namas acabar empezamos a bajar, y como no puede ser de otra forma, bastante rápido. Depués de pasar les curves del Veneru, pasamos por Les Cueves, y un pocu más adelante, antes de llegar a Puente miera pescomos un funeral col consiguiente atascu, que vaya atascu, que nos retraso bastante. Llegamos a Puente Miera y giramos a la izquiera dirección Melendreres y El Raposu.
Depues de andar pasando caleyes, cotoyes y regatos, llegamos a Melendreres y vimos el cielo, ya pensabamos que el camin nunca se diba a acabar. Depués de hablar con una paisana que debía ser autóctona de la zona, llegamos a El Raposu, y allí desmoralizamonos un pocu, pero como somos asturianos, con dos pares, seguimos adelante. Namas pasar El Raposu sentimos un crujir y era un xatu que andaba entre escayos y cotoyes. Bueno, seguimos adelante y el siguiente puntu de pasu fue Beronda, y como no iba ser de otra forma, echamos otra parrafada un pocu mas corta con otres dos vieyes. Segimos la andanza y el siguiente pueblu fue Naveda, alli vimonos bastante retrasaos por unes vaques de leche...en cuantu pudimos dejamosles atras pa seguir la ruta. Apareimos en Areñes y trasun descensu muy Rápidu mangamonos ya en Ferreros depues de pasar por Belonciu. De Ferreros tiramos ya derechos pa Infiestu lugar de iniciu y final de ruta.